Fredag :)

Godmorgon! Tappade bort mobilen igårkväll så jag kunde inte sätta alarm.. så det resulterade i att jag sov till halv 12, men men.. aldrig fel med lite sovmorgon :) Ska göra iordning lite frukost nu, träna, duscha, fortsätta packa upp.. och sen får vi se vad som händer! Ska iaf hem till pappa & Annika ikväll och äta kvällsmat, första gången jag träffar henne :)

Fick ett ryck i natt och började noppa brynen och bleka tänderna kl. 2, haha.. men det blev riktigt bra :) Köpte tandblekningen från Bellme i somras så jag har längtat efter att komma hem så jag kan testa den. Har tagit några bilder nu på morgonen så jag visar sen ;)

Nu --> Fixa frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0