Lite gladare, lite mer färg och lite mer jag.

Klockan är kvar över 5. Vad hände med tiden? Ingen aning om vart den tog vägen.. Har suttit o fixat lite med designen ett tag.. först var det bara tänkt att jag skulle byta bakgrund till nån beige eller nåt, men sen hittade jag tillbaka till den delen av mig som älskar att ändra färger, göra ny header, fixa o greja. Problemet är ju bara att jag har inte photoshop på den här datorn, så det fick gå med paint så länge. Men lite roligare tycker jag det blev iaf :) Så fort jag fixat nåt fotoprogram så blir det en ny design, men den här duger ju ett tag :)

Nu säger jag nog godnatt, vill inte sova bort hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0