Måndag.

ÄNTLIGEN lite lugn o ro :) Hade egentligen planerat in en massa saker nu ikväll också, men jag bestämde mig för att skita i allt och krypa ner i sängen redan kl 7! Somnade direkt och har sovit tills nu, förutom när folk har ringt o väckt mig lite då och då. Har haft fullt upp ett par dagar nu så det är så jäkla skönt att ligga här och göra ingenting.. + att jag har ont efter att ha varit på sjukhuset idag och tagit ut spiralen. Vilken jävla lättnad det är att slippa skiten nu :) Trots att jag knappt har haft en lugn stund dom senaste dagarna så har jag haft den bästa helgen på länge! I fredags hade vi först lite förfest hemma hos Carro, sen drog vi till stan. Var bara inne en kort stund på City Bowl för det var inget roligt folk.. drog ner till hamnen istället och hälsade på min pappas flickvän Annika, och röjjde lite bland alla "gamlingar" :P Det blev efterfest hos Ulrika till 4 på morgonen, sen tog jag, Carro och hennes ragg taxi hem. Kom hem runt 5 och tog faktiskt en dusch det första jag gjorde.. det är nog första gången jag duschar den tiden en fredagnatt, men jag hatar att känna mig fräsch :P Doften av rök och utspillda drinkar är inget mysigt att sova i.

Morgonen därpå var det bara slänga på sig lite kläder och dra till stan för att möta kusinerna :) Skulle köpa present till mormor. Hittade två fina ljusgrejer, och en par stringtrosor som vi slog in och skrev "Grattis mormor från Martin (min bror)" på, det blev uppskattat :P Åkte hem o fixade till mig lite innan det var dags att åka hem till mormor o morfar. Det blev en väldigt rolig kväll :)

Igår var jag hemma hos Lollo på hudvårdskurs, vi fick testa olika produkter och lära oss lite om Mary Kay :) Efter det körde jag, lollo och Sara bingolotto.. men vi vann inget såklart, jävla skitspel :P Men kul var det!
Och idag har jag ju som sagt varit på sjukhuset, sen blev jag hämtad av farmor o farfar och vi drog in till Linköping :) Åt på restaurang, gick på Ikea, biltema och några andra affärer. Jag kom hem med en massa ljus, två blommor, lite mat, ett duschdraperi, en vas och lite annat. Jag som inte skulle ha något, haha.. :P På vägen hem stannade vi till hos min farbror och jag fick hälsa på mina 3 småkusiner som jag inte sett på skitlänge, sen åkte vi hem till pappa och jag hämtade lite grejer som jag hade lämnat kvar när jag flyttade hemifrån :) Kom hem till mig runt halv 7 och har inte gjort ett skit sen dess :) Imorgon blir det dock andra bullar, då ska jag ut o gå, sola, städa, fira farfar, och kvällen är ännu inte planerad.. men då lär jag säkert hitta på något också!


Jag vet att min blogg inte är speciellt rolig just nu med inlägg utan bilder osv. men jag orkar inte. Min dator har blivit väldigt seg så jag ska försöka fixa till den först :) Nu - - -> Somna om. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0