Onsdag.

Gick upp för en timme sen ungefär.. legat i soffan och spelat It-girl på facebook. Jävla beroendeframkallande spel :P Ska klä på mig nu, kanske äta nåt och sen gå bort o sola med Carro. Minns inte när jag solade senast, och minns framförallt inte när vi träffades senast. Är så himla glad för att hon skrev till mig, jag behöver en vän just nu. Så vi har bestämt oss för att bara glömma allt och börja om på nytt :)

Igår fick jag reda på lite av vad det var allt handlade om, så nu känns det bara skönt. Nu behöver jag inte gå och undra vad jag gjort för fel längre, och jag vet vad jag sagt och inte sagt, OCH att jag inte hittat på. Sen om folk inte vill tro på mig är upp till dom. Men jag tycker det är väldigt dåligt att folk inte vågar stå för vad DOM sagt, nu förlorar jag en av mina bästa vänner pga det!

Aja.. livet går vidare :) När jag kommer hem från solningen ska jag städa upp lite här och tända ljus, för vid halv tre kommer mamma, Linda, Tindra, mormor och morfar o fikar! Skulle bara va mamma o Linda först men det blev visst några fler, men det är bara kul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0