Onsdag.

Dålig uppdatering, men jag har faktiskt inte suttit mycket vid datorn så det beror på det. Försöker dra ner lite på datoranvändandet och få lite gjort i lägenheten istället. Idag har jag haft en riktig chilldag här hemma, fast jag har fått massor gjort ändå :) Diskat, städat i garderoben och vikt/sorterat ALLA kläder, pratat i telefon X antal ggr (Electric ringde mig från rumänien.. det var skönt att höra hans röst igen, har inte träffat honom på en vecka nu) och så har jag kollat på Förkväll, Halv åtta hos mig och Bonde söker fru. Underbart att kunna kolla på tv igen :)

Igår var jag på arbetsförmedlingen och skrev in mig, det gick väl bra.. fast när jag satt där vid datorn kom yrseln tillbaka, som jag har haft till och från under de senaste veckorna. Det är därför jag varit på akuten och vårdcentralen ett par gånger. När vi gick där ifrån sa jag till mamma "Nu måste vi göra något kul så jag glömmer bort yrseln och smärtan i magen" så vi gick och kollade i affärer lite :) Köpte lite nödvändiga saker som glödlampor och batterier bara eftersom jag försöker spara pengarna. Efter stan åkte vi hem till mamma och åt lite, sen åkte vi till mina kusiner så jag kunde kolla in deras nya hus som dom har renoverat under dom 6 månader som jag har varit iväg :) Det var skitfint verkligen, kände knappt igen mig!
Det var kul att träffa kusinerna också såklart, dom kommer till mig i helgen så ska vi planera en kommande fotografering :)

När vi fikat klart åkte mamma, jag o Kjell till Maxi. Jag köpte 3 nagellack, en borste, ett rosaband och rostbiff över disk som jag åt senare på kvällen, tillsammans med potatissalladen som jag fick med mig hem när jag jobbade i lördags :) När jag satt framför tv:n och skulle äta höll jag på att frysa ihjäl för det var så jäkla kallt i min lägenhet, men jag fick igång elementen tillslut. Och köksfönstret som inte går att stänga band jag fast med en halsduk så länge, haha.. ska ringa bovärden imorgon och säga till om det.

Nu får det bli lite tv innan det är dags att sova, imorgon har jag fullt upp hela dagen :) Lägger in två bilder, en på mig där ni ser hur håret ser ut efter att jag färgade det, och en bild på min myskväll som jag hade i sängen igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0