Söndag.

Det slog mig precis att det är 10-10-10 idag.. brukar alltid försöka göra något speciellt de här dagarna, så jag minns det. Den 7 juli 2007 festade jag med Jimmy kamel och Ywonne på Kits balkong t.ex.. Drack absint för första gången i mitt liv också, haha. 080808 Var jag på fest hos Julia A. med Juhanna, vi drog hem ganska tidigt och tog istället en promenad i regnet upp till ekön (min mobil gick sönder pga att den blev för blöt, och den låg ändå i fickan.. snacka om att det öste ner). Gick till Camillas lägenhet som jag bodde i, men hon var inte hemma så vi gick hem till Carro G och körde Singstar istället :) Första januari 2001 satt jag och fikade med mormor o morfar i deras kök i huset som dom inte har kvar. Och andra februari 2002 låg jag i min säng i mitt "barnrum" och läste senaste polluxtidningen, skrev dagbok och sen gick jag in till pappa som låg i sängen och sa "Pappa, visste du att det är 020202 idag? Vad coolt!"

Idag har jag dock inte gjort något jättespeciellt. Sov över hos Jonna o Fredrik eftersom det var fest där igår.. väldigt rolig kväll faktiskt :D Kom inte dit förrän vid halv åtta nångång eftersom jag var i Linköping med mamma, kjell och Denice hela dagen :) Men det var kul att träffa alla igen.. vi körde Wii, åt ostbågar (my god vad gott det var, har inte ätit det på flera år), snackade skit och kollade på när F dansade :) Sen imorse såg vi What happens in Vegas innan jag var tvungen att dra hem o fixa lite i lägenheten. Städade o gjorde pannkakor för första gången i mitt liv! Skitgoda blev dom, dock är jag inget proffs på att vända, så några blev pannkaks-mos :P

Nu ska jag krypa ner i sängen och se på Parlamentet och bara chilla en stund :) Sen ska jag ta hand om disken och fixa lite mer!

En fördel med att vara s.k. arbetslös är att man faktiskt kan säga: Skönt att det är måndag imorgon! Jag ser fram emot en ny vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0