Torsdag.

Dålig uppdatering. Jag har haft ganska mycket att göra igår och idag + att jag har mått ganska dåligt o haft huvudvärk, så jag har inte orkat sitta vid datorn så mycket.. (och dom få gångerna som jag suttit här har jag bara kört It-girl :P). Idag har jag varit ute hos farmor o farfar och ätit lunch, pannkakor blev det :) sen har jag ringt runt lite och städat.
Nu tar jag paus från städningen och äter mellanmål - kesella som jag mixar med massor olika bär, häller i lite fil, och vatten som jag blandar med honung för att få det lite sötare och så det inte är så krämigt. Väldigt gott och bra för the figure, så att säga :D

Igår var jag på vårdcentralen först, fick en ny penicilinkur som jag ska äta i 10 dagar.  Efter det åkte jag till Ungdomsmottagningen och pratade med dom om min spiral. Fick en tid på sjukhuset på måndag, då åker skiten ut! Ska nog testa p-piller igen tror jag..

Vid fem-tiden nångång hämtade pappa mig och min bror hos mamma, då drog vi o handlade lite på Netto :) Så nu har jag så jag klarar mig ett tag. Är så glad att jag har min familj, vet inte vad jag hade gjort utan dom.. Det är jobbigt för oss alla nu, men vi klarar det tillsammans :)

Ska städa i skåpet i hallen nu, ta ut alla krukor och prydnadssaker och bära ner dom till förrådet istället.. Jag har samlat på mig så mycket skönhetsgrejer i sommar så jag har ingenstans att göra av allt. Tänkte fylla skåpet i hallen med sånt istället :)


Grattis mormor på 65 års dagen! :)

Kommentarer
Postat av: Laila

grattis till din lilla mormor =)

2010-10-21 @ 22:12:59
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0