Vizionarea Carul mare.

Trots att det mesta känns lite halvskit just nu så försöker jag göra det bästa av dagarna, man mår bara ännu sämre om man ligger i sängen och tycker synd om sig själv. Igår firade vi farfar på kvällen :) Åt smörgåstårta för tredje gången på 1½ vecka (!) och träffade mina småkusiner. Tänkte på en sak igår - vad tråkigt livet skulle vara utan kusiner egentligen.. När jag träffar mina kusiner på mammas sida (3 tjejer), kan jag släppa fram bitchen i mig - vi brukar alltid driva med varandra och låtsas att vi är Victoria Silvstedt (haha), snacka skit eller prata om killar, kläder osv. Och när jag träffar mina kusiner på pappas sida (2 killar och 1 tjej, alla under 8år) blir jag som ett barn på nytt och sitter o målar, gömmer mig, dansar osv :) Iallafall.. när jag kom hem från farmor o farfar kollade jag på tv en stund, sen tog Anton o jag en promenad i varamon. Väldigt mysigt att sitta på gräset och kolla på stjärnor kl. halv elva på kvällen! :)

Idag har jag tränat, möblerat om i lägenheten (det blev skitbra, bilder kommer), lekt rockstar (kört guitar hero och stått halvnaken i soffan med gitarren och låtsas att jag är cool), lagat mat och chillat lite. Nu är det nog dags att börja fixa till sig för om en timme blir jag hämtad av Jonna och Fredrik, då ska vi till parken och köra bingo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0