Vill spola tillbaka tiden 2 veckor.

Förlorar du en så står det tusen åter? Jag gjorde ett misstag. Förlåt (för sådär 20:e gången). Kommer sakna er, men det finns inget mer jag kan göra nu. Jag väljer att glömma, förlåta och gå vidare.. se det positiva i allt, och tänka på det jag lärt mig av det här. Väldigt mycket faktiskt.

Maten blev skitgod :) Till efterrätt blev det färsk ananas med en hackad bounty-choklad över. En liten tropisk touch på tillvaron (haha, jag har dålig humor och låter som 60år ibland men huvudsaken är att jag skrattar åt det). Bilderna får jag väl lägga in imorgon istället för jag hittar inte kabeln till datorn just nu.

Jaha, tänkte ha en mysig kväll framför tv:n men det lutar åt något annat för det är bara fotboll. Jättekul. Skulle jag försöka sätta mig in i matchen skulle det säkert vara "jätteintressant", men jag orkar inte ens försöka. Fotboll är inget för mig. Såå jag funderar på att städa lite i lägenheten istället, eftersom mamma och linda kommer o fikar här imorgon. Bättre att jag fixar det mesta nu så jag inte behöver stressa imorgon om jag skulle "råka" försova mig eller liknande..


En bild på maten jag åt förra veckan, rostbiff och potatissallad med frukt o grönsaker till :)


En bild från Skene, minns inte alls när jag var där. Vet bara att jag mådde väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0