You have a piece of my heart.

Det fick bli det andra alternativet.. ringde mamma o sa att jag kommer hem till dom imorgon kväll istället, roligare när det är fredag ju :) Visst fan, kom på nu att Carro G bjöd mig på fest hos henne imorgon, hmm får se hur jag gör, mår fortfarande ganska dåligt. Ikväll har jag mest sett på tv (mitt liv och min blogg är så händelserika nu för tiden), kollade på kandee johnsons make up-videos på youtube och blev sugen på att testa en ny sminkning. Jag var trött på att se sjuk och sunkig ut, så jag sminkade mig, fixade håret och gick ut på en promenad efter det :) Kände mig mycket fräschare sen! På tal om kandee johnson så är jag så himla sugen på att åka till London i slutet på oktober och gå på hennes glaminar.. men jag har räknat på vad det skulle kosta med kursen, flyg, hotell osv. och det skulle bli nästan 10.000, så naee.. tyvärr har jag viktigare saker att lägga pengarna på, men det skulle verkligen vara en dröm att träffa henne :)

Borde försöka sova snart, men jag har så jäkla mycket att tänka på just nu. Har hittat mobilsladden till datorn, men jag har inte orkat lägga in bilderna än. Har typ 4000 bilder på mobilen så det tar sån jävla tid, men det kommer! Förresten.. 1 månad kvar som 20 åring! Dags att börja använda Anti wrinkle-kräm snart som Carro o jag sa, haha :P


Tro på dig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0