Hejdå 50 öring.

50 öringens sista timme i livet då, gjorde mig av med mina sista i plånboken förut när jag köpte pizzan :P fast jag har säkert ett tjugotal till som ligger och skräpar inne i garderoben. Slänger alltid ner mina småmynt i väskan när jag köper något, sen glömmer jag bort dom. I somras när jag var i Kalmar så rotade jag igenom mina fickor, alla väskor och gamla shoppingpåsar och skramlade ihop över 300 spänn haha :D bra sätt att spara på kanske!

Det är helt underbart att vara hemma. Efter att ha bott i lastbil/kabin i 6 månader, haft tillgång till en dusch som jag delat med typ 30 andra, inget kylskåp och varit tvungen att gå på bajamaja varje dag (ibland föredrog jag faktiskt naturen :P) känns det som ren lyx att ha ett kylskåp, en tv, min egen dusch, en stor säng m.m. :D Känns som precis som för ett år sedan när jag flyttade hemifrån.. går runt och pysslar hela tiden, flyttar runt på grejer och möblerar om :) Men, ärligt talat så finns det en charm med att bo som jag gjort dom senaste 6 månaderna också. Man lär sig att uppskatta de små sakerna i vardagen, man mognar och tar vara på varje ögonblick, istället för att ligga hemma i sängen och tycka synd om sig själv så fort man inte har råd med dom där snygga skorna, eller när man är uttråkad för att det inte är någon fest på G. Det finns mer i livet än dessa saker. Fast ett par snygga skor är ju aldrig fel det heller, absolut inte :D När jag var i Karlskrona i somras hittade jag the love of my life. Kilklackar i leopard från H&M för 99:-, de är bekväma att gå i och skitsnygga.. finns även i svart och dom ska jag försöka få tag på :)



Bilden är lånad från Tradera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0