Onsdag.

Idag har vi varit duktiga :) Trots tråkigt väder tog vi en promenad in till stan och fixade med massor papper. När vi var klara gick vi upp till pappa och hälsade på, där var redan farmor o farfar så då blev det massor prat i en timme ungefär :) Blev hämtade av mamma o Kjell och åkte till Elisabeth o kollade på lite Partylite-grejer som hon säljer ut. Det fanns en hel del roligt men jag vet inte om jag ska köpa någonting än eftersom vi åker till Ullared om en vecka, måste spara pengarna nu ju! Sen åkte vi o handlade lite mat och hämtade ut ett H&M-paket på OK (Victor hade beställt ett par byxor och en tröja, men jag kanske slängde med lite grejer jag med.. :P). Sa hejdå till mamma o Kjell och gick upp till lägenheten o provade de nya kläderna, sen kom pappa o hämtade oss vid sex när han hade slutat jobbet, då åkte vi ut till farmor o farfar och fixade lite med deras dator och fikade framför tv:n :) Och nu är vi hemma igen.. Har pluggat lite men nu har jag tagit en paus. Ska ta fram en väska och börja packa lite smått nu tänkte jag. Kan fortfarande inte fatta att jag är tillbaka bland musiken, människorna, lastbilarna och blinkade lampor imorgon. Dom senaste 6 månaderna och 15 dagarna har gått väldigt fort måste jag säga! Tur det :)



Dom här tre grejerna står på önskelistan just nu. Laptop-väska,
mobilfodral och skal till Iphone 4.
Visserligen äger jag ingen Iphone 4, men jag ska försöka
spara ihop pengar till en snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0