Hår.

Hösten 2009 fick jag för mig att jag skulle sätta i löshår med keratinvax. Mitt hår har inte varit okej efter det.. Hade jag låtit det vila under de två senaste åren så kanske det hade mått bättre idag, men jag har ju fortsatt att använda löshår nästan hela tiden efter det.. Och i Maj i år satte jag ju i löshår med keratin IGEN. Snyggt har det varit då och då, men hårets kvalitet har ju bara blivit sämre och sämre. Jag tyckte att jag hade skitfult hår förr, men när jag tittar på dom här bilderna (från 2008) så inser jag att jag faktiskt hade riktigt fint hår! Mitt mål är att få tillbaka det hår jag hade då, kanske lite mindre blekt och ännu bättre kvalitet dock :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0