Hemsk natt.

Jag tror aldrig att jag har haft såhär ont i min mun förut! Och det säger jag, som både har haft tandställning och dragit ut fyra tänder... Två visdomständer fick jag i somras också, men det gjorde inte heller såhär ont. Usch, jag kan knappt sova på nätterna, och hela dagarna blir förstörda för jag kan varken prata eller äta.

Igår spenderade jag nästan hela dagen i soffan. Körde"My horse" på mobilen (nördigt), kollade på massor serier, åt risifrutti och bara gjorde ingenting. Det är skönt det med ibland, men just nu önskar jag bara att den här skiten gick över. Idag ska jag iaf försöka få lite gjort :) Hade gärna gett mig ut på promenad, men det är ju inte så jäkla kul när man ser ut som en halv babian i ansiktet, så jag får se hur det blir med den saken.


Haha, ärligt talat? :D Sådär kan man ju inte se ut.
Ser ut som att lilla apan hade med sig en bild på Lady gagas lugg när han klippte sig senast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0