Jag trodde att du var tonåring!

Ligger i sängen och kan inte sova.. Jag har nog legat vaken och tänkt i 4 timmar snart. Det är alldeles för mycket i huvudet just nu känner jag. Kom att tänka på en rolig sak som lilla Edvin, 5 år, sa till mig i lördags..

Edvin till mig: Hur gammal är du?
Jag: Jag fyllde 22 nyss :)
Edvin: ÄR DU VUXEN?!
Jag: Aa det är jag nog.
Edvin: Shit, jag trodde att du var tonåring.

Haha, så gulligt.

Har precis skrivit en lång ToDo-lista i Evernote. Har inte papper och penna i närheten och när jag kände att tankarna började springa iväg alldeles för mycket plockade jag fram mobilen och skrev ner allt här istället. Börjar bli riktigt bra på det där med touch ;) Nu när jag har rensat tankarna lite tänkte jag försöka sova igen. Hoppas att det går bättre den här gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0