Julklappsshopping på morgonen.

Godmorgon :) Tycker att det är väldigt skönt att jag har fått in lite bra sovrutiner, så att jag inte sover längre än till 9. Jag strävar efter att försöka gå upp kl. 7, men jag har märkt att det är lite väl ambitiöst, och det slutar oftast med att jag däckar i soffan runt 9 då. Just nu sitter jag i "kontoret" (mitt köksbord), nyvaken i min rosa morgonrock, och kollar på julklappar. Jag tycker om att ge bort roliga, lite annorlunda saker, eller någonting som jag vet att den personen verkligen blir glad över. Just nu letar jag efter paket till julklapps-spelet som vi kör varje år :) Eftersom vi är både tjejer och killar, i alla åldrar och generationer, så måste man tänka på att grejen ska passa de flesta, men jag tror att jag har hittat min andra present nu (vi köper två presenter var, men den första hittade jag i stan). Tro det eller ej, men den är BRUN inte ROSA som allting annat är i mitt liv, hehe. Jag vill själv ha en sån där så jag tror jag köper två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0