Lördag.

Godmorgon :) Idag står det mycket grejer på schemat. Jag brukar aldrig sova längre än till max halv 10 nu för tiden, men så väljer jag såklart just den här dagen att försova mig. Gick upp för 20 minuter sen, och kl. 12 ska jag vara hos mormor och morfar för att äta lunch. Jag ska dessutom gå dit. Så nu blir det lite stressigt! Jag hade tänkt gått förbi systemet innan och handlat lite till kvällen, men nu hinner jag inte det. Så jag får se hur det blir med det :) Efter lunchen ska jag på min kusins teateruppvisning, därefter ska jag fira min halvlillebror Melvin, och senare ikväll blir det en återträff med gamla vänner hos Maja. Har inte träffat dom på jättelänge så det skulle vara väldigt roligt att gå dit, men blir inte munnen bättre under dagen så tror jag inte att jag orkar.

Nu måste jag sminka mig lite snabbt innan jag ger mig iväg. Kanske bloggar lite från mobilen senare, men det är inte så roligt för det fungerar inte att ladda upp bilder där. Aja, det märks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0