Måndag

God morgon :) Jag lyckades somna till slut, nångång runt HALV SEX. Usch.. det är inte alls kul när man ligger vaken så länge. När klockan ringde imorse var jag ju helt död, så jag stängde av alarmet, somnade om och sov till 12 nångång. Halva dagen borta i stort sett. Men jag ska försöka få en hel del gjort ändå :) När jag vaknade var det jättefint väder ute, så då blev jag sugen på att ta en promenad, men jag hann knappt klä på mig några byxor förrän det blev molnigt och blåsigt, så nu får vi se hur jag gör. Plugga är det som står högst upp på listan idag iaf. Snart är den där förbaskade (enkla!) datakunskap-kursen över! Jag är en sån person som tröttnar lite när någonting är alldeles för lätt.

Ska göra mig en ordentlig frukost med julskink-smörgås nu innan jag sätter igång med dagen :)


Skulle faktiskt vilja ha ett sånt här, speciellt nu på vintern :) Då kan man gå lite trots att vädret är skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0