Onsdagen.

Kände inte för att vara hemma hela dagen idag också, så jag tog med mig några nybakade pepparkakor hem till mamma och Kjell o åt lunch med dem :) Efter att vi ätit lånade jag mammas bubbelbadkar i en timme. Det blev hårinpackning, ansiktsmask, peeling, badsalt, tända ljus, musik och hela köret. Skulle göra vad som helst för att ha en badrum som hennes, det är verkligen jättefint :)




Innan jag åkte hem till mig hängde jag med mamma och Kjell till Jysk, och där var jag tvungen att ta kort på den här prissänkningen..

Jag förstår mer än väl att dom var tvungna att sänka priset. 499:- är lite väl dyrt för ett 6 pack-julgranskulor va?

När vi tankade såg vi att det var avspärrat runt den ena pumpen för att någon har försökt sno bensin under dagen, haha. Ett tecken på att bensinpriserna är lite för höga, kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0