Pizza!

När jag var påväg hem från Carro, mötte jag Sandra och Carro (en annan :P) på bussen. Vi pratade lite, och det slutade med att jag följde med hem till Sandra och åt pizza :) Kul med lite impuls-snack sådär ibland. Sen var det gött med pizza också såklart.. det var länge sedan jag åt det nu.

När Carro o jag skulle gå hemåt höll vi ärligt talat på att blåsa bort. Det var det värsta jag varit med om, haha. Man behövde inte ens tänka på att gå, det var bara att luta sig tillbaka och chilla en stund så skötte blåsten resten :D Hem kom jag tillslut, och nu satte jag mig vid datorn en stund för att kolla vad som hänt i bloggvärlden de senaste 24 timmarna.

Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag, måste skölja bort allt hund- och katthår från kroppen. Högtalarna hänger med.


Carro tog kort på våra pizzor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0