Söndag.

Godmorgon (några timmar för sent) :), sov länge idag och somnade om i soffan en stund efter frukosten. Som jag har längtat efter att få äta frukost efter att jag köpte jordgubb/rabarbermarmeladen i fredags! Har gått runt med ett sug efter rostade mackor i stort sett hela tiden, hehe. Åt nog fyra stycken tror jag, så nu klarar jag mig läänge :)

Har kollat på Playboy mansion på förmiddagen och bara njutit av att det är söndag. Nu för tiden gillar jag söndagar och tillåter mig själv att bara ta det lugnt då :) Fast idag ska jag faktiskt försöka få lite gjort här hemma. Tänkte diska, dammsuga, skura golvet, småfixa lite här och där, tända massor ljus och ta en riktigt lång dusch. När jag är klar med allt blir det en smörgås med julskinka och senap framför tv:n. Ikväll är det ett av mina favoritprogram - Allt för Sverige, på svt kl. 20.00.


Allt för Sverige. Guy i beige tröja är min favorit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0