Tisdag.

Vaknade ganska skapligt idag, och började dagen med att titta på det här klippet på youtube. Det är verkligen det roligaste jag har sett i hela mitt liv, speciellt den biten när han pratar om födelsedagssången. Inatt låg jag vaken i ett par timmar och tänkte igen, och precis innan jag somnade minns jag att jag låg i sängen och skrattade högt när jag tänkte på det där klippet. När någonting är riktigt roligt kan jag tänka på det i en evighet efter, och sitta o skratta för mig själv. Folk måste tro att jag är helt koko på somrarna, för om någon säger någonting roligt till mig när jag sitter i kassan på tivolit, så sitter jag och gapskrattar åt de andra kunderna, egentligen skrattar jag ju åt det roliga jag tänker på, men kunderna måste ju tro att jag skrattar åt dem, haha. Däremot har jag ofta fått höra när jag sitter i kassan att jag är söt när jag skrattar/ser så himla glad ut, så jag antar att det är något positivt :P


Tänk själv om du var tvungen att köpa biljetter av den där, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0