10 Januari 2011

Jag ska berätta någonting lite pinsamt för er. Låten som går på repeat hemma hos mig just nu är Five- Everybody get up, haha :D När Denice och jag körde den på Singstar i fredags så började jag tänka tillbaka på "den gamla goda tiden" när man lyssnade på sån här musik, och då blev jag ganska glad faktiskt :)
Det är första dagen på mitt "nya" liv idag.. Med mitt nya liv menar jag att jag ska försöka ta tag i träning, nyttig mat, sovrutiner och en hel del andra saker. Det börjar ganska bra, jag är uppe kl. 7 och har precis tränat i 20 min. 20 minuter är ganska lite, men det är bättre än inget och det blir mer senare idag :)
Nu dricker jag vatten och kollar på Nyhetsmorgon.. om cirka en timme är det "Dagens trissvinnare", en 19 årig tjej. Kul för henne, men varför(!) kan aldrig jag vinna nånting för!? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0