3 Mars 2011.

Jag har haft en månads blogguppehåll. Victor har varit hos mig i två veckor, och efter det följde jag med honom till Ludvika där jag var i en vecka :) Att åka till Ludvika var ungefär som att åka 20 år tillbaka i tiden, haha.. Affärerna, folket.. Ja, vad ska man säga :P Jag hade väldigt mysigt iaf och det var roligt att träffa Victors son Hampus :)

Imorse gick jag upp väldigt tidigt (för att vara jag). Redan vid 8 ringde alarmet och 30 minuter senare pallrade jag mig upp. Satt klistrad framför datorn vid 20 i 9, anledningen till detta var att de "exklusiva förköpsbiljetterna" till "The big 4" släpptes då. Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax under samma tak.. ska jag vara ärlig så är det mest Metallica som lockar. Har velat se Metallica så länge jag kan minnas, så när Victor ringde mig igår och berättade att dom kommer till Sverige i sommar så tänkte jag "det spelar ingen roll vad det kostar, jag ska dit". Tre minuter över 9 var min bokning och betalning gjord.. testade för skojs skull att trycka på "köp biljetter-knappen" igen, men då var kön full. Så jag hade tur. Fick tag på 2st biljetter på bästa plats, tänkte att jag skulle ge Victor en i födelsedagspresent, eftersom han fyller i Juli när konserten äger rum :) Han visste inte att förköpsbiljetterna släpptes idag, så han blev väldigt glad när jag MMS:ade en bild på våra biljetter imorse :)

Annars har jag inte gjort mycket alls idag. Skulle kört bowling med arbetsförmedlingen vid 11, men ni hör ju hur det låter.. Bowling med arbetsförmedlingen? :P Jag har ingen emot att åka på föreläsningar ett par gånger i veckan men bowling? Nja. Så jag ringde och sjukanmälde mig.. Och jag har faktiskt känt mig ganska hängig igår och idag så det var inte bara lögn. Jag har kollat på tv, pratat i telefon, kört Cityville och bara tagit det lugnt istället :) Precis nyss fick jag för mig att jag skulle dra ner alla persienner i hela lägenheten, för att gå all in med mysandet liksom.. så nu ska jag tända några av mina nya doftljus från Partylite och sätta på en film. Dagar som denna behövs ibland, speciellt när man helt har tappat hoppet om mänskligheten (fick ett litet utbrott igårkväll..). Men den historien tar vi en annan gång..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0