31 Januari 20111

Det mesta har känns meningslöst idag.. jag vill att Victor ska vara hos mig så det inte är så tyst och tråkigt. Som tur är har jag familjen o vännerna iaf, dom piggar upp lite. Har legat i sängen en stund och skrivit ner mina drömmar och mål.. det blev 5st A3-sidor, allt ifrån att plugga i USA och besöka massor städer, till att tatuera mig och se Metallica live, haha. Nu känns allting bättre, jag skrev också att jag ska försöka glömma de senaste 5 årens misstag och fel val och blicka framåt istället Att jag ska lära mig av mina misstag som jag gjort och tänka att trots allt så är det positivt att allt blev som det blev, annars hade jag inte varit den jag är idag, jag hade troligtvis inte jobbat på tivoli och jag hade absolut inte träffat Victor. Vad är 5 år av ens liv när man har hela framtiden framför fötterna? Nu kan jag somna om igen och sova gott, drömma om allt jag ska vara med om och vakna upp med ett leende :) Jag är redo att börja pricka av listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0