Det var bättre förr..

Sex and the city 2 var faktiskt väldigt bra, bättre än 1:an tycker jag. Den måste ha varit närmare 2½ timme, men det kändes det inte som. Tiden gick jättefort, och helt plötsligt var klockan halv 1. Tog på mig mina rosa hööga klackar och dansade runt lite (blev på det humöret efter att ha sett på SATC :P) i lägenheten samtidigt som jag borstade tänderna och släckte överallt, sen gick jag o la mig i sängen och pratade i telefon med Victor. Jag vet inte hur vi började prata om det, men på nåt sätt kom vi in på saker som vi såg på tv när vi var små. Doctor Snuggles, På rymmen, Kannan, 24 Karat osv. Eller programmet ovan - Simpor och grodfötter, jag minns att jag inte tyckte om det programmet för jag tyckte att dom såg så läskiga ut :P




Att tänka tillbaka på när man var liten är både roligt och ledsamt. Jag vet inte varför jag blir ledsen, kanske för att jag hade en väldigt bra uppväxt och när jag tänker tillbaka så får jag upp fina minnen i huvudet där hela familjen är samlad. Jag vet att hur mycket jag än vill så går det aldrig spola tillbaka tiden och uppleva det där igen. Det är helt andra tider nu. Andra barnprogram, alla har växt upp, allt är hightech. När jag tänker tillbaka på tiden när jag och min bror hade gula telefoner i våra rum som vi kunde ringa varandra med, när min familj gick ut en sommarkväll och spelade boule på cykelbanan, när vi åkte ut med stora båten och åt grillad kyckling, när jag och min bror fick våra kanariefåglar som fick heta Mickis och Sara, eller när jag inte var för gammal för att leka med Gina och Melanie's shop med Carro.. ja, då känns Bangkok och USA ganska oviktigt faktiskt. Hade gjort vad som helst för att spola tillbaka tiden.


Kommentarer
Postat av: carro

åhh minns de med, vårat godisdisko vi hade med martin och dom där blinkande ringarna som va våra diskoljus haha! Och när martin alltid skulle va med och leka och alltid va killen och ha bilen! fy va roliga tider:D

2011-03-10 @ 19:31:11
URL: http://csson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0