I have It, even when I don't..

Det var inte det lättaste att komma ur sängen imorse kan jag lova.. Konstigt nog går jag gärna upp runt 9-10 när jag är ledig, men när jag har något på schemat är det jättesvårt att komma upp innan 11. Antar att det är för att man tänker "nej jag orkar inte gå upp o stressa runt, och sen ge mig ut i kylan". Men det gick tillslut! Så klockan 10 mötte jag Lollo, Anna, Jonna, Carro o Anton utanför Folkets hus så tog vi en sväng på mässan. Det fanns väl inte så mycket att ha på den där mässan egentligen, men de va lite intressant att prata med en snubbe från Estland. Han var volontär och informerade lite om det.. ganska passande eftersom jag satt o sökte på google igår om volontär-jobb m.m. Och så såg vi Annika från Eva & Adam-filmerna.. Vi var tydligen inte de enda som kände igen henne för överallt hörde man folk viska till varandra "de där är ju Annika", haha.

Efter mässan tog vi en sväng på stan..
jag lämnade in massor olika papper, hämtade ut min kurslitteratur från biblioteket och köpte hårfärg o puder på H&M. På försäkringskassan träffade jag farmor, så då tog vi en sväng på stan vi med, sen skjutsade hon hem mig :) Åt lite och började läsa i boken "Folkhälsokunskap".. Jag börjar läsa den kursen på måndag så jag tänkte börja läsa lite redan nu. Diskade, bäddade sängen, plockade ordning lite och packade väskan, sen blev jag hämtad av mamma o Kjell. Och här är jag nu :) Vi har precis ätit tacos o kollat på Let's dance, och nu ska jag plocka upp böckerna igen o plugga lite.. finns ju inte så mycket annat att göra tyvärr. Lite synd att man blir bortglömd av vännerna ibland faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0