Måndag.

Sådär, då har jag gjort mina dagliga rutiner på datorn - Cityville, Blogg, Facebook, Tradera, Bellme och diverse andra sidor som man hamnar på av en slump :P Idag hamnade jag bl.a. på en sida där dom sålde den här plattången. Min plattång är det inget fel på, och jag använder inte plattång och hårfön tillräckligt ofta för att lägga 2000:- på ett sånt här paket, men ändå.. :P

Efter att jag hade skrivit inlägget igår la jag mig i sängen för att plugga, men det slutade med att jag sov i två timmar. När jag vaknade kollade jag på sista avsnittet av Solsidan, lagade mat - wokade grönsaker och stekt ägg (försöker ta slut på allt jag har i kyl och frys och inte köpa på mig massor ny mat), körde Cityville, kollade på Bridget Jones dagbok 2 och pratade med Victor. Det var min kväll det.. inte speciellt händelserik alltså.

Har skrivit en lista med en miljon grejer som jag ska göra innan jag åker till Victor, så det är lika bra att börja pricka av. Ju snabbare jag är klar, desto snabbare kommer jag iväg till honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0