Pictures.

Efter att jag diskat satte jag mig framför tv:n och åt lite "mellanmål", och då tänkte jag att jag kunde lägga in några bilder under tiden. Så nu har jag fört över ca 30 nytagna kort till datorn som jag kan visa er efterhand :) Några från när jag var i Ludvika, när mamma fyllde, lite nyshoppat, när vi grillade korv osv.


Något som dom flesta inte vet om mig är att jag alltid tar kort på min mat
innan jag äter :P I somras hade mina vänner på tivolit väldigt
roligt åt det, det blev ca. 1 miljon mat-bilder varje månad.
Här är mellanmålet som jag åt nyss. Vitaminer, ägg och nötter.
Min kropp mår inte så bra just nu så jag försöker äta bra saker.


Victors son Hampus :) Saknar han jättemycket, men snart flyttar dom hem till mig båda två.


Två tavlor som jag köpte i Ludvika :) När Hampus flyttar hit måste jag ta bort hyllan med allt smink, mina smycken, hårprodukter m.m. som jag har i hallen, då åker dom här upp där istället :) Och sen ett par spotlights till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0