Julklappar.

Jag försöker dra ner på impulsshoppingen lite. Så istället för att komma hem med 200 påsar från stan igår så tog jag en mängd bilder på saker som jag önskar mig i julklapp :) När man är liten önskar man sig bara grejer, sen kommer man in i en period då man bara vill ha pengar. Nu har jag kommit över den perioden och önskar mig grejer igen. Självklart är det aldrig fel med pengar, men det är ju roligare med hårda paket :D Det viktigaste för mig på julafton är dock att få vara med min familj. Det har varit lite krångligt det senaste året pga. olika omständigheter, men allt går bara man vill :)


Kalender, Bokia, ca. 170:-
Jag vill egentligen ha en mix av båda två. Jag gillar pärmen och färgen på den rosa, men jag vill ha två dagar på varje uppslag så att man får mer plats att skriva, och så var det i den svarta.


6 pack med bubblor :) Har tänkt köpa en av dem där innan, i en större förpackning, men jag har aldrig kunnat bestämma mig för färg/doft. Så det här kitet var ju skitbra :)


Skor från Adidas / team sportia.


Stickad tröja från Gina tricot. Det måste väl inte vara den rosa, men mitt öga dras automatiskt till allt som är rosa när jag går någonstans.

Nagellack från O.P.I. Rainbow Connection från The Muppets Collection. Det är inte rött, utan multifärgat, men det var slut inne i stan.


Myströja från Gina tricot. Kunde inte bestämma mig för färg, men det lutar åt den grå.


Nagellack från Essie. Mörk-turkost eller det ljusblå som sitter precis brevid det turkosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0