Fredag



Parfymen ovan fick jag av farmor igår :) Var ju där och åt lunch, kantarellsoppa till förrätt och plättar med hemmagjord sylt till lunch, skitgott. Sen fick jag träffa min lillebror och min kusin Vilmer en stund också, jag träffar inte dom så ofta nu för tiden så det var roligt. På eftermiddagen/kvällen var jag på stan med mamma och Helen. Vi kollade efter något att ha på oss i helgen, mormor fyller nämligen idag :) Jag hittade en hel del grejer, mest smått, men även en skjorta och jättefina smycken. Har knappt använt smycken de senaste åren, men nu börjar det komma tillbaka igen, det finns ju så mycket snyggt! Just nu sitter jag faktiskt och kollar på smycken på Style by Tyra, samtidigt som jag har hårfärg i skallen. I förrgår var jag hos Linda på fika, och då hjälpte mormor mig att få ur tovorna i mitt hår. Hon höll på i flera timmar, men tillslut så fick hon bort allt och nu känns det så JÄKLA skönt. Jag har inte kunnat dra händerna genom håret eller klia i hårbotten sen i april! Mamma höll på i tre kvällar med att få ur löshåret, så det har tagit lite tid. Nu ska mitt hår få vila från allt sånt där. Inget löshår och ingen blekning, bara hårinpackning och regelbundna klippningar. Hårfärgen jag har i nu är någon vårdande sak som heter Champagne blonde. Jag kommer ju inte bli lika vit-blond som innan, men det gör inget, nu är det återhämtning som gäller. Ska skölja ur färgen nu, hoppas det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0