Lördag

God morgon :) Jättetrevlig kväll igår. Det bjöds på lammytterfilé med kantarellsås, stekta grönsaker, klyftpotatis och honungsmarinerad chevréost, mums! Jag måste säga att jag kände mig ganska snygg också i mina höga klackar, nya skjortan, nyfärgade håret, sminket och alla smycken, det var länge sedan jag kände den känslan nu eftersom jag mest har gått runt här hemma i morgonrock med tovigt hår i en tofs och inget smink sen jag kom hem för en månad sedan :P Kom hem runt tolv i natt så då blev det bums i säng, o sen sov jag till halv 11. Sitter fortfarande i soffan med morgonrock och har precis ätit frukost :) Om tjugo minuter kommer mamma o Kjell o hämtar mig så ska vi åka runt o handla lite, så nu måste jag sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0