Dan före dan.

Ursäkta den extremt tråkiga designen. Det hände något med min design igår, så jag fick återställa hela stilmallen + alla kodmallar. Mindre kul efter allt jobb jag har lagt ner, men vad gör man. Nu får det se ut såhär tills jag har tid att fixa med den igen.

Jag har haft en rolig helg i Stockholm med Johanna. Vi träffade några nya vänner och gick på Vasamuseet bl.a. :) Kom hem i söndagskväll, sen var det skola hela dagen igår. Slutade 18.20... Två prov fick jag gjort iaf, det första var programhantering, och det gick jättebra, det andra var Matte, och det gick sådär. Trodde att det skulle gå mycket bättre med tanke på hur lätt jag har haft för uppgifterna i boken, men läraren hade krånglat till allt så mycket med texter o skit. G blir det ju iaf, det är huvudsaken.

Idag har jag haft en Historialektion där vi pratade om andra världskriget. Rätt intressant faktiskt.. jag kan ju inte så jättemycket om sånt där. Efter skolan har jag pratat en massa med mamma, ringt runt och fixat inför imorgon, för imorgon händer det som jag har väntat på i över 6 månader. Jag får se mitt älskade tivoli igen! Gud vad jag har längtat efter det här. Jag önskar att alla någon gång får hitta något som dom brinner för lika mycket som jag brinner för tivoli.. det är en helt obeskrivlig känsla.

Kvällen kommer bara bestå av packning, planering och massor fixande. Ska bort till förrådet och hämta en kokplatta som jag köpte för ett tag sedan.. Nu är det ju dags att tänka smart hela tiden igen :P Planera mat som håller sig utan kyla, planera klädbyten, planera toalettbesök.. Haha, nej det sista var väl att ta i, men det är nästan så :P Planerar man inte så blir det kaos, då står man där utan kläder och utan skithuspapper sen. Typ :D

Vi får se om jag hinner skriva något mer innan vi åker. Tåget går 14.28 imorgon :) Om inte, så hörs vi efter helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0