Fredag 13/4

Läste en grej nyss som fick mig att skratta ihjäl mig "Mix megapol, den bästa blandningen av tio låtar!" hahaha, ja men det stämmer ju :D Många förstår nog inte vad det är som är kul, men det där är verkligen min humor mitt i prick :p

Idag har det varit en lite bättre dag. Har pratat med min pappa, och min bror och hans flickvän har varit här hemma. Jag mår såklart mycket bättre när man pratar med/träffar den närmaste familjen, och känner att man finns där för varandra. Utan min familj är jag ingenting. Pga allt som händer runt omkring så mår vi alla skit.. Och det känns i hjärtat kan jag lova, när man vaknar av att sin mamma gråter.

Vi blickar framåt och tar nya tag, som alltid :) Det är fredag idag, men jag har bara lite tråkigare grejer på schemat. Först diska, sen städa rummet, ta ett bad och därefter blir det plugg. Jag tror att jag bara ska stanna hemma hos mamma och kjell ikväll, känner att jag behöver det. Vad jag vet så kommer jag inte ha en lugn dag fram tills den 6 maj, så det gäller ju att passa på att ta det lite lugnt när man kan :P Förrförra helgen var det ju Stockholm, och förra var jag i Norge. På söndag blir det Ullared, och sen väntar två helger i Norge innan det är dags för Jonnas bröllop, och därefter ett par helger i Norge igen, sen är det dags för min brors student, och förhoppningsvis bär det av till franska rivieran efter det, och sen back to norway. Så jaaa, här fick ni en snabb sammanfattning av mitt liv, och lägg till 450p i skolan på det där med, så förstår ni att jag har en del att göra :P Ska även försöka klämma in en trip neråt i landet där nånstans också, så jag kan träffa mina vänner som bor 30-40 mil bort :) + en resa till Cypern som jag planerar med en vän, kryssningen som jag planerar med några andra, och familjetrippen till stugan uppe i Grövelsjön. Ne, det går ju inte klaga på att det inte händer något i livet iaf :p hehe.

Äsch, man får ta en dag i taget helt enkelt. Allt löser sig och det är bara onödigt att stressa upp sig :) Dock börjar jag bli lite småstressad över disken.. tänkte överraska mamma och Kjell med att ha gjort ordning överallt här hemma, och dom börjar dra sig hemåt snart... Såå...


Kommentarer
Postat av: johanna

självklart madde :)

2012-04-13 @ 17:12:27
URL: http://johannaml.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0