Fenomenet Ullared.


Nu är jag hemma igen efter två långa, men väldigt roliga dagar :) På min lista fanns 38 grejer, men jag kom hem med exakt 100 st. Jag spenderade kanske liiite mer än vad jag hade räknat med, men hur ofta är man i Ullared egentligen? Och jag tycker faktiskt inte att jag köpte något jätteonödigt. Eller jo, den där chokladfondue-grejen var väl kanske lite onödig, men den såg ju så mysig ut. Nu är jag för trött för att hålla på med mobilen, men imorgon kommer det upp bilder här på allt jag köpt :) I vilket fall så har det varit två jättebra dagar. Man har så himla roligt med min familj, och jag är så glad för att jag fick spendera dessa dagar med min bror :)

Norge är uppskjutet tills på torsdag, så nu har jag två dagar framför mig som består av skola, plugg, packa upp, packa ner och umgås med vänner och familj :) Det låter bra tycker jag. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0