I have not a good feeling about this.

Vaknade upp med världens klump i magen, och när mamma sa hejdå och gick till jobbet var det någonting som tog emot. Vanligtvis när jag ska åka tillbaka till tivolit så brukar jag vara glad och förväntansfull, men nu känner jag mest ångest. Troligvis kommer ju allt gå precis lika bra som alltid, men man vet ju aldrig. Och jag blir lite extra rädd när jag har den här känslan i kroppen som vägrar försvinna, som ett sjätte sinne som försöker tala till mig. Men men, det är bara sätta sig på tåget till Hallsberg och sen får vi se hur saker och ting går.

Förlåt, men jag tror att jag slutar skriva här. Idag är jag på dåligt humör och känner mig inte okej för fem öre, så då blir det bara en massa negativt och det är inte kul. Men ni ska veta att några av er som läser den här bloggen tycker jag är så jävla löjliga, och jag önskar egentligen att ni bara kunde försvinna ur mitt liv. Det där falska, omogna beteendet som ni håller på med är så otroligt patetiskt, och jag hoppas, för er egen skull, att ni kommer växa upp inom en snar framtid.

Haha, aa vi kör en punkt här va? :P Jag åker som sagt till Norge lite senare idag, och är det samma plats som vi bodde på förra året så kommer jag ha ett McDonalds precis bredvid. Vilket betyder att jag både kan blogga och kolla facebook om jag känner för det. Det är ju rätt så fint :)


Kör en kaffe (håller på att lära mig att dricka det, så nu i början är det bara iskalla kaffedrinkar som fungerar) på balkongen och sen är det dags att sätta fart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0