INTER NOS

Helt otroligt. Såg ett par skor på en tjej i Norge och tänkte "Shit, såna där måste jag ha". Jag har sett dom i tusen olika webshopar tidigare, men bara bläddrat förbi för att jag inte insett hur snyggt det faktiskt är. Men nu, nu när jag faktiskt VILL köpa ett par, då är dom såklart slut överallt. Min vanliga tur :p Sen märks det att det börjar närma sig vår för jag vill ha ALLT. Jag blir alltid så himla shoppingsugen den här årstiden, älskar vårkläder.

Igår hade jag lite svårt att somna som vanligt, så imorse drog mamma och Kjell upp mig extra tidigt så att jag ska kunna somna skapligt ikväll. Åker ju till Ullared tidigt imorgon bitti :) Idag ska jag fixa lite här hemma, göra lite spa-grejer och sen plugga. Är bjuden på sexparty hos Jonna ikväll, som jag har sett fram emot ett bra tag, men jag känner mig så icke-social med tanke på allt som händer o sker runt omkring. Jag mår inte speciellt bra, och då känner man inte för att klä upp sig och titta på dildos med ~15 andra personer, haha. Men jag får se, kanske blir på lite bättre humör efter långpromenaden som jag ska ut på nu :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0