Lördag.

Jag har dåligt samvete för att jag inte åker till Jonna ikväll. Vi har inte träffats på flera månader och jag har sett fram emot kvällen jättelänge. Men vad gör man.. man måste lyssna på kroppen ibland, och orkar man inte så gör man inte det. Jag känner mig fortfarande nere efter allt som hänt, och jag vet att jag inte är något roligt sällskap just nu. Det har dessutom uppstått ÄNNU fler problem som har satt sig i hjärnan nu, men det orkar jag ärligt talat inte prata eller skriva om. Ibland kommer man in i såna här perioder när allt och alla går emot en, men man får inte fastna i träsket genom att tänka på eller babbla om allt negativt hela tiden. Det blir bara värre då och man blir hela tiden påmind om hur skit allting är. Nae istället försöker jag lägga skiten åt sidan ikväll och koncentrera mig på plugg och en annan idé som dök upp i mitt huvud idag. Ska göra lite research under kvällen och se om det är något att lägga energi på, isåfall kanske ni hittar mig någon helt annan stans än i motala i höst ;)



Har en massa nya bilder i mobilen som jag tänkte lägga upp, men det strular lite med överföringen just nu så ni får se dom senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0