10 pix från Ullareds-resan :)


Efter att vi hade checkat in i stugorna på söndagskvällen fick vi en smörgåstårta levererad till dörren. Inte dumt alls efter ca. 5 timmars shopping :)

I stugan i mitten bodde jag, Kjell, mamma och Martin :) Mormor, morfar, Linda, Martin, Tindra, Helen, Mats, Julia och Julias kompis bodde i stugan närmast. På bilden ser ni även minigolfbanan som låg på vår baksida :)

Kvällspromenad efter maten :)

Innan sängdags låg jag o skrev en ny inköpslista till måndagen, kollade i min nya bakbok och läste en tidning.

Fikapaus på söndagseftermiddagen.

Nya Häst&Ponny-spel till pc hittade jag bland spelen ;)

Innan vi åkte hem igår (måndag) åt vi i restaurangen på översta plan. Jag åt kycklingspett med potatisklyftor och BBQ-sås.

Det enda jag ångrar att jag inte köpte var den här rosa resväskan. Ser ni priset, hur billigt som helst ju.

Det här fick jag med mig hem :) Ursäkta de väldigt rosa bilderna, det bara blir så.

Skönhetsskit m.m. som jag köpte.


Kommentarer
Postat av: carro

haha häst och ponny!! fatta hur de spelen borde ha utvecklats nu:D

2012-04-17 @ 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0