Visste att det skulle hända något..

Som jag skrev igår så vaknade jag upp med en klump i magen och kände på mig att det skulle hända något. 8 mil från Gjövik gav bilen upp och vi blev ståendes mitt ute i ingenstans i ungefär 4 timmar (kom i säng kl. 04 inatt). När hjälpen dök upp runt kl 01 och dom kunde kika på bilen ordentligt så insåg dom att bilen hade gett upp för gott. Såå det var bara att tränga ihop oss i Thomas Toyota och lämna bilen där :p Med tanke på att vi inte har någon bil att ta oss hem i på söndag, så blir jag kvar här en extra vecka och kommer först hem den 30:e. Känns inte kul alls, men det finns inget jag kan göra. Tur att jag tog med mig Historia-boken, då kan jag passa på att bli proffs inom Antiken och Medeltiden nu när jag har så mycket dödtid att slå ihjäl ;)

Sitter på McDonalds nu. Som jag skrivit tidigare så ligger det precis bredvid tivolit, så det är skönt :) Då kan jag gå hit innan och efter jobbet, och känna mig lite uppdaterad av vad som händer där hemma iaf :) Men nu är det nog dags att gå o lägga mig känner jag. En hel skolklass med killar ~12 var såklart (!) tvungna att sätta sig på borden runt mig här inne, så mitt huvud håller på att sprängas snart. Dom kastar bollar omkring sig, cheeseburgare flyger förbi, ballonger exploderar, och dom skriker till varandra trots att dom har ungefär 1mm emellan. Jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0