Busy.

Ni är roliga ni 20 personer som går in här varje dag trots att jag inte bloggar.. Jag kom på mig själv med att göra ett litet misstag eller vad man ska kalla det - Jag bestämde mig för att blogga varje dag under ett år, samtidigt som jag lovade mig själv att dra ner på datoranvändandet och inte ha på datorn varje dag - det går liksom inte ihop. Så jag la bloggen och datorn åt sidan och koncentrerade mig på annat, och det har gått hyfsat bra måste jag säga :) Just nu är jag mitt uppe i en flytt samtidigt som jag pluggar 100% på Carlsund. Det är skitkul att få så mycket gjort på dagarna och ha något vettigt att göra! Livet har stått still ett tag, men nu känns det som allt börjar fixa till sig och att jag börjar få tillbaka ett riktigt (roligt) liv :) Jag återupptar bloggandet igen när allt har fallit på sin plats. Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0