32 days, 28 hours.



Ni tycker säkert jag är galen. Hur kan man sakna "ett jäkla tivoli"? Haha, jodå det går ;) 32 dagar har jag varit ifrån tivolit nu, och det är 32 dagar för mycket. Visst, jag har haft 17 helt fantastiska dagar i Frankrike, och jag har haft det otroligt bra här hemma med min familj, släkt och vänner, men jag kan ju inte hjälpa att jag har saknat tivolit. Som tur är (för mig iaf) så har mitt tivoli befunnit sig i ett regnigt norge, så jag har inte missat så mycket roligt. Nu har dom kommit till sverige, och likaså jag, så imorgon drar jag, min bror, felicia, jaana och juha till Ronneby! Bilden ovan är tagen i Ronneby förra året. När jag såg den så började jag tänka tillbaka på tidigare år i Ronneby.. Det blir nämligen fjärde året i rad som jag besöker den här staden nu :) Första året, 2009, åkte jag med Robin, Denice, och två personer från Katrineholm. Fy vad roligt vi hade :) Robin och jag var tillsammans, Denice träffade Anders (som hon nu bor med) och vi fick en massa nya vänner :P Det var andra tider då, men jag vet inte om det har att göra med att allt var nytt och att jag var yngre, eller om det är tivolit som har förändrats. Dom fina minnena finns ju kvar iaf :) Det jag minns bäst från 2010 var att jag och Denice bodde tillsammans i en trång lastbil och att vi hade så jäkla kul på kvällarna med Cornie, Issa och Padde. En kväll fixade vi en platta öl och la oss ute på cirkusplatsen i mörkret och skrattade tills det blev morgon, haha :P 2011 var jag där med lollo, becci, debbi, niclas, denice, anders, lina, tilda och hallsberg/katrineholmsfolket. Så vi var ett riktigt stort gäng :) Det kommer nog kännas tomt utan allt det här folket i år.. förra året hade man alltid nån att prata med, oavsett om det var under jobb eller ledighet, på natten eller på dagen. Väntar med spänning på att se vad Ronneby 2012 har att bjuda på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0