Augusti

Efter en mysig frukost på ett café här i närheten, och några timmar på stranden med Debbi och Hanna (badade även i havet med alla maneter!) satte jag mig för att planera kommande veckor, och jag säger bara en sak - Det är jäkligt tur att jag tycker om att resa! Såhär ser det ut framöver: 22-29 Öland 30-31 Tingsryd(?) 1-5 Nyköping 6-8 Motala. Åker hem för att flyga luftballong! 9-12 Kalmar eller Karlskrona 13-14 Kalmar, eller hemresa till Motala 15 Dagstur till Göteborg för arbetsintervju! 16-19 tillbaka till Kalmar eller Motala (kan bli Norge också) 20-22 Åker från Kalmar/Motala till Karlskoga (tror jag) 23-26 Södertälje 27-29 Mjölby, sen vidare till Motala och därefter blir det Göteborg igen för tandblekning och träffa Cornie :) 30-2/9 - Jönköping Sen efter det blir det Skene, Lindesberg och Trollhättan (tror jag), och får jag jobbet så är jag bara hemma i Motala två-tre veckor däremellan, sen drar jag till Karibien! Känns skönt att ha augusti svart på vitt nu, för som ni kanske förstår så blir det ganska rörigt att ha allt detta i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0