Tisdag.

Timos död tog hårt på mig. Jag somnade inte förrän runt 5 inatt, så jag bestämde mig för att stanna hemma ifrån skolan idag. Det tar emot att vara hemma, men när någonting sånt här händer så måste man ju tillåta sig själv att sörja en stund. Idag lägger folk upp bilder från platsen, platsen som nu består av blommor, öl och bränt gräs. "Delar en sista öl med dig kompis"... Usch, så sorgligt. Men som jag skrev igår så går livet vidare.. Idag kommer mormor och morfar hit och äter årets första surströmmingsklämma :) Det ska bli så gott! Senare ikväll blir det en promenad, lite plugg och kanske ett bad.

Precis innan jag vaknade imorse så drömde jag att jag satt i en brinnande/rykande bil med två slitzbrudar (eh..). Bilen har väl att göra med bilolyckan, brudarna vet jag inte hur dom kom in i bilden, men när röken blev för jobbig så vaknade jag, och då visade det sig att röken var äkta. Då är det kärringen under som sitter o röker under hennes fläkt..  Så hela dagen har det stuckit i ögonen, och nu har jag fått världens huvudvärk också. Dumma tant.. nästa gång går jag ner och säger till, för jag har inga planer på att dö av passiv rökning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0