Torsdag.

Hittade bästa "morgonlåten" imorse. Satte på den här låten och cyklade iväg mot skolan. Först kändes det aslöjligt, men efter ett tag kunde jag känna låtens flow sprida sig genom kroppen och det kändes som jag cyklade på moln, haha. En rätt bra start på dagen faktiskt ;) Hade bara en lektion idag egentligen, men jag hade bokat in två extra lektioner, data och matte, eftersom jag har prov i dom ämnena på måndag. Datan gick skitbra, och matten likaså. Eftersom jag började 6 ämnen samtidigt, och ungefär 1 månad efter alla andra, så har jag fått ta igen en hel del. Jag har lagt matte och data lite åt sidan fram tills nu, eftersom jag tycker att dom ämnena är lättast. Så på en vecka har jag nu tagit igen vad de andra har gjort på 6 veckor. Allt jag kan säga är att jag är väldigt glad att jag har lätt för att lära, annars hade det blivit förjäkla jobbigt.

På vägen hem cyklade jag ner till vattnet i Varamon, och då blev det den här låten istället. Många tycker nog att jag har en väldigt konstig musiksmak.. Och egentligen kan jag inte sätta fingret på vad jag gillar för musik, jag tycker bara om när dom förmedlar den där känslan som gör så man inte kan sluta le :)

När jag kom hem blev det lite disk o fix, sen blev det en promenad med Johanna nere i Råssnäs :) Enligt runkeeper har jag gått ungefär 1,5 mil idag. Inte dåligt :) Men när det är sånt här väder ute så måste man ju vara ute.. Det finns inget bättre än att gå nere vid vattnet med någon man tycker om, samtidigt som man ser solen gå ner.

Nu ska jag sluta babbla och slänga mig i soffan med en burgare o se på Big brother :) Sen blir det massor fix inför Stockholm, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0