Fredag.

Jag trodde faktiskt att det skulle bli lite mindre "nördigheter" efter att jag flyttat hem, men nae då! Samtalet mellan mamma och Kjell vid matbordet löd ungefär såhär: Mamma: - Åh, "Våra bästa år" var så spännande idag, och sen missar jag avsnittet på måndag när jag ska jobba.. det är ju katastrof! Kjell: -Vad hände då? Mamma: Barnet dog. Kjell: -Jaha. Mamma: - Vad hände på Revenge igår? Jag somnade ju mitt i! Kjell: Den där snubben hoppade på den där andra snubben. Mamma: - Jaha.... Och under den här tiden sitter jag och stirrar ner på min mat och tänker något i stil med  "herre  min  gud..". Fast jag ska väl inte säga något antar jag, jag är rätt nördig jag med :p

Det har varit en rätt lugn fredag hittills. Jag skulle egentligen sitta i skolan just precis nu och skriva ett historia-prov, men det tänker jag skjuta upp. Jag läser 6 ämnen på distans och alla överöser mig med nya grejer varje dag. Jag måste lyssna på mig själv nu och ta saker och ting i min egen takt, det är liksom det som är grejen med distans. Nu ska jag ta ett ämne i taget och göra proven när jag känner mig redo. Hade jag gjort provet idag hade det ändå bara blivit max ett G, och då väntar jag hellre och blir lite mer påläst så att jag får ett högre betyg :) Så idag tog jag en liten sovmorgon, gjorde en sallad till mig, mamma o kjell till lunch, och fixade disken. Lite måste man ju hjälpa till här hemma, det är ju inte ett jäkla lyxhotell jag bor på ;)

Ikväll tänker jag ge mig på MW3 och träffa saknade Carro :) Det blir nog en rolig kväll!


Jag, Robin och Carro. Augusti 2008 :)


Inte långt kvar tills vi sitter där i sommarstugan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0