Hemma igen!

Nu är jag hemma igen och det känns jäkligt bra faktiskt :) Jag har haft otroligt roligt i norge, och jag kommer verkligen sakna tivolit nu när jag inte ska tillbaka på 5-6 veckor, men samtidigt så ska det bli så skönt att vara hemma ett tag. Igår när jag kom hem runt 16.30 (efter 16 timmar i bilen), så hoppade jag in i duschen direkt, sen åt jag efterlängtad midsommarmat, pratade lite med mamma och Kjell, och gick o la mig för att vila en stund runt 17.30. Hade inte direkt planerat att somna, men det gjorde jag, och sen sov jag 13h fram till 7 imorse :p Har aldrig vaknat av mig själv så tidigt förut, men det betydde väl att min kropp hade sovit ifatt dom timmar som den ville. Jag gick upp och fixade frukost till mig och mamma på balkongen, havregrynsgröt och kokt ägg, sen satt vi och pratade en stund. Nu ska jag fortsätta packa upp väskorna, sen blir det plugg resten av dagen :)

Jag har skrivit en lång lista med allting jag måste hinna med nu under dessa tre veckor på hemmaplan. Många personer jag ska träffa, så jag hoppas att ni har tid för mig nu framöver ;)


I bilen påväg hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0