Shopping och fullproppat liv.

Usch, jag har lite dåligt samvete faktiskt. Har shoppat betydligt mer än vad jag borde ha gjort idag. Först blev det ju dom där beställningarna på Ray Ban och högtalare på förmiddagen, på eftermiddagen blev det stan med Johanna, där köpte jag bl.a. ett par beige chinos och en jättefin jeansjacka. Och nu på kvällen blev det en keps från Gucci, en tracksuit från Juicy Couture och ytterligare ett par solbrillor från Dolce & Gabbana. Men jag ska försöka lägga det dåliga samvetet åt sidan, för efter allt slit i skolan och på jobbet så är jag faktiskt värd det här.  Och det här var ju inga impulsköp direkt (D&G-brillorna var väl det enda som var lite onödigt), utan allting har jag spanat på i nästan ett år. Ray Ban och mysdress från Juicy har jag önskat mig i säkert 3-4 år, så jag kommer bli helt överlycklig när paketet kommer i brevlådan!

 

Jag är lite småseg ikväll, så jag ska faktiskt stänga av datorn nu och lägga mig och läsa min nya tidning som jag inte ens hunnit bläddra i än. Imorgon ska jag upp tidigt och ta en morgonpromenad, duscha samt fylla mina macarons (som jag bakade i måndags) med smörkräm innan skolan börjar vid 13-tiden. Helgen består av historia-prov, middag med mormor och morfar, bröllop och en dagstur till Sthlm för att planera frankrike-resan. Fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0