Fredag

Att börja dagen med att ställa sig och diska är ju inte det bästa jag vet precis. Snarare tvärtom. Jag ska försöka att inte låta som en bortskämd, tjurig tonåring nu, men jag HATAR att diska. Det handlar inte om slöhet, det är mer att jag tycker att det är så jäkla tråkigt och tidskrävande. Det första jag ska köpa mig i höst när jag flyttar hemifrån är en bänkdiskmaskin.

Jag ska försöka att lägga det dåliga humöret åt sidan nu och istället sätta fart med mitt rum :) Mormor och morfar kommer på middag ikväll, så då ska det vara nybäddat och fint överallt. Efter att jag var i Ullared är mitt rum proppat med grejer, och det trivs jag inte med, så jag ska försöka packa ner lite skit som inte använts och köra ut det till resten av mina grejer hos farmor och farfar.


Kul att baka, men mindre kul att diska alla miljoner skålar och skedar som man använder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0